Kolejna odsłona Rema Days Warsaw za nami!
W tym roku pokazaliśmy się z jeszcze lepszej strony. Po pierwsze, mieliśmy super stoisko – gigantyczny namiot zbudowany na wzór komórek heksagonalnych, inspirowanych plastrami miodu.
Po drugie, pokazaliśmy jak połączenie reklamy pneumatycznej i wyobraźni pomaga kreować wizerunek firmy i jakie korzyści z takiego połączenia może odnosić marka.
W końcu pokazaliśmy, jak w pomysłowy i niebanalny sposób wykorzystywać „dmuchańce“, takie jak podświetlane słupki, bramy czy też namioty VENTO® oraz inne nasze produkty na różnego rodzaju eventach, aby nie tylko przyciągały uwagę osób na których nam zależy, ale także wywoływały pozytywne emocje i skojarzenia. Na stoisku można było także odpocząć, przy aromatycznej kawce na wygodnych pompowanych w mig pufkach i miękkich kostkach. Strefa z ladą eventową idealnie się sprawdziła jako punkt centralny, gdzie można było zapoznać się z nowym wydaniem katalogu oraz wymienić kontaktami.
Nasze stoisko wzbudzało takie zainteresowanie, że śmiało można je porównać do wieży Eiffla pod względem zrobionych zdjęć przez zwiedzających. Ale co tu dużo mówić, sami zobaczcie jak było. Zapraszamy do fotorelacji.
#CreateYourBrand
VENTO® - Gdzie tylko chcesz!